1 Aralık 2012 Cumartesi

Efsane Oyun Unreal Tournament Flash Versiyonu ile Oyunlar1.net'de!

Herkese keyifli haftasonları,

Pastırma sıcakları diye adlandırdığımız bu aylar içersindeki sıcak havaları geride bıraktık. Sanırım artık kış ayı tüm çıplaklığı ile içimizi, evimizi caddelerimizi soğutmaya ıslatmaya başlayacak. Bugün oldukça ıslandık, aslına bakarsanız yağmur çok keyif verici bir hava olayı. Ben yağmuru çok severim, her mevsimin her hava koşullarının kendine özgü güzellikleri bulunuyor. Yağmurlu havada yürümek koşmak hatta olduğum yerde durup ıslanmak çok keyifli. Flash oyun sitem Oyunlar1'e yeni oyunları ekler eklemez hemen kendimi dışarı atacağım ve yağmur altında dolaşacağım.

Bu kadar yağmurdan bahsedip yağmur resimleri eklememek olmaz, Pinterest'ten bulduğum birkaç yağmur resmini paylaşıyorum.







Oyunlar1'i güncellemek demişken aslında o işi de bitirdim. Harika oyunlar seçtim. Özellikle efsane nişan alma oyunu olan Unreal Tournament oyununun flash versiyonu sizi bilgisayar başına kitleyecek diye düşünüyorum.



Sitemize neler ekledik biraz bunlardan bahsedelim. Bolca çizgi film kahramanı oyunu ekledik. Garfield, Jerry, Cars ve Süper Mario oyunları ile haftasonunuzu güzel geçirmenizi sağlayabiliriz umarım.

Yeni eklediğimiz oyunların listesini aşağıda bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder